Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ας καλοσωρίσουμε την άνοιξη!

Πέρασαν οι απόκριες και ξεστόλισα το παράθυρο του γραφείου μου.
Αμέσως με έπιασε μια μελαγχολία. Είναι τόσο άσχημο! Θυμάστε πόση χαρά είχα βλέποντας τις καρδούλες μου.Αλλά και πόση χαρά μεταδόθηκε και στις συναδέλφους μου. Ε λοιπόν ευκαιρία για νέο στολισμό! Ανοιξιάτικο αυτή τη φορά γιατί όπως λέει και ο Ελύτης, την άνοιξη αν δεν τη βρεις τη φτιάχνεις.
Πήρα τα υλικά μου και αποφάσισα να φτιάξω γιρλάντες με πεταλούδες.

Έφτιαξα λοιπόν τις πεταλούδες σε τρία μεγέθη και πρόσθεσα χαρτάκια για cupcakes, κορδελίτσες αλλά και τουρτοδαντέλες χρωματιστές.










 Στόλισα και δύο βαζάκια (έχω τόσα πολλά από τις μαρμελάδες που τρώμε) με τα ίδια υλικά. Στο ένα έβαλα καραμέλες και το άλλο περιμένει ένα μπουκέτο λουλούδια.



 Αφού όμως πέρασαν οι μέρες και πλησιάζει το Πάσχα έβαλα ένα μπουκέτο αυγουλάκια.


Καλώς ήρθες άνοιξη!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου