Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Μία βάπτιση sweet shop

Μια μέρα μου τηλεφωνεί η νύφη μου και μου λέει πως αποφάσισε τι θέλει να κάνουμε στη βάπτιση της μπέμπας της. Ακολουθεί ο εξής σύντομος διάλογος:
Εγώ: Για πες.
Νύφη: sweet shop.
Εγώ: Ωχ!
Νύφη: Έλα το 'χεις! Ξεκίνα!
Και με αυτές τις συνοπτικές και δημοκρατικές διαδικασίες άρχισα να ψάχνω για ιδέες πως να κάνουμε το στολισμό ώστε να θυμίζει κάπως sweet shop.
Καταρχήν το χρώμα. Εντάξει αυτό είναι εύκολο, κυρίως ροζ και κάποια παστέλ.
Ευτυχώς έχω ανακαλύψει το καταπληκτικό http://happyteapot.gr και την ευγενέστατη Λευκή. Εκεί βρήκα ένα πανέμορφο παγωτατζίκο και τις μπάλες από κυψελωτό χαρτί.




Γλειφιτζούρια και ζαχαρωτά μπήκαν σε κίτρινα γλαστράκια.






Γιρλάντες αναρτήθηκαν.





Έφτιαξα το όνομα της μικρής με ξύλινα γράμματα και τα έντυσα με την τεχνική του decoupage. Φυσικά οι χαρτοπετσέτες που χρησιμοποίησα έχουν γλυκά για μοτίβο.




Στους καλεσμένους προσφέραμε κεκάκια, ποπ κορν και ζελεδάκια σε σφηνάκια.







4 σχόλια: